Isnin, 11 Jun 2012

dusta berkalang

x mampu ku terus bangkit,,
menongkah arus kehidupan,,
melalui liku2 hidup yg penuh kelukaan..,
sungguh,
hati ini tidak lg bisa bertahan,,
airmata yg sekian kali jd taruhan,
kini menjadi teman perjalanan..,
aku tidak kuat utk bertahan,,
maka aku biarkan diri ini terus rebah,,
aku xperlu sebarang huluran tangan,,
kerna aku tahu,,
tiap kali aku bangkit,,
pasti aku kan tersungkur kembali,,
sakit utk aku kembali berdiri,,
maka biarlah aku begini,,
melayari hari,
merawat luka di hati,,
sungguh perit
teramat sakit,
namun,,inilah yg harus aku tempuh..,
sungguh,,perjalanan yg memeritkan ini mengajarku erti tabah..,
tp,,setabah manakah diriku??
andai hati ini sering di lukai,,
mengapa tiada yg memahami,,
bahawa hati ini sering di lukai,,
hanya pd-MU ya ALLAH aku berserah,,
andai ini takdirku,,Engkau tabahkan hati ini..Engkau kuatkan jiwa ini,
jadikanlah airmata yg minitis ini adalah puisi rinduku pada-MU,,
aku mohon pd-MU ya ALLAH,moga cinta ini hanya pd-MU dan kekasih-MU. =(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan